ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΟΤΕΡΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 1-22-0052

12650300259
1,50 €
με ΦΠΑ
  • Εκδότης : Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος
  • Τάξη : Β' Λυκείου
  • Συγγραφέας : Συλλογικό Έργο
Ποσότητα
Διαθέσιμο

  •  Σας Διαβεβαιώνουμε Ότι Διαφυλάσσουμε Πλήρως Τα Προσωπικά Σας Στοιχεία. Σας Διαβεβαιώνουμε Ότι Διαφυλάσσουμε Πλήρως Τα Προσωπικά Σας Στοιχεία.
  • Σε Περίπτωση Που Το Προϊόν Που Παραγγείλατε Έχει Έλλειψη, Θα Σας Ενημερώσουμε Άμεσα. Σε Περίπτωση Που Το Προϊόν Που Παραγγείλατε Έχει Έλλειψη, Θα Σας Ενημερώσουμε Άμεσα.
  • Για παραγγελίες σε δυσπρόσιτες περιοχές εκτός των μεγάλων πόλεων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Για παραγγελίες σε δυσπρόσιτες περιοχές εκτός των μεγάλων πόλεων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
  • Η ιστοσελίδα μας είναι κρυπτογραφημένη με πρωτόκολλο SSL για την μέγιστη ασφάλεια των συναλλαγών σας Η ιστοσελίδα μας είναι κρυπτογραφημένη με πρωτόκολλο SSL για την μέγιστη ασφάλεια των συναλλαγών σας
  • Αν επιθυμείτε συσκευασία δώρου, δηλώστε την λέξη "Αμπαλάζ" στα σχόλια παραγγελίας. Αν επιθυμείτε συσκευασία δώρου, δηλώστε την λέξη "Αμπαλάζ" στα σχόλια παραγγελίας.

Με τη διδασκαλία της Ιστορίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση επιδιώκονται οι παρακάτω επιμέρους σκοποί:

  • Να κατανοήσουν οι μαθητές ότι ο κόσμος στον οποίο ζουν είναι αποτέλεσμα μιας εξελικτικής πορείας με υποκείμενα δράσης τους ανθρώπους.
  • Να καταστούν ικανοί, μέσα από τη γνώση του παρελθόντος, να κατανοήσουν το παρόν, να στοχαστούν για τα προβλήματά του και να προγραμματίσουν ορθά το μέλλον.
  • Να συνειδητοποιήσουν την προσωπική τους ευθύνη για την πορεία της κοινωνίας στην οποία ζουν.
  • Να διαμορφώσουν, μέσα από τη μελέτη των επιμέρους πολιτισμών και της συνεισφοράς τους στον παγκόσμιο πολιτισμό, πνεύμα μετριοπάθειας, ανοχής και σεβασμού στο διαφορετικό.
  • Να οικοδομήσουν, μέσα από τη μελέτη του δικού τους πολιτισμού, την εθνική και πολιτιστική τους ταυτότητα.
  • Να συνειδητοποιήσουν την αναγκαιότητα κριτικής αξιολόγησης των πηγών της ιστορικής γνώσης.
  • Να γνωρίσουν οι μαθητές την ελληνική και παγκόσμια ιστορία από την αρχαιότητα ως σήμερα και να κατανοήσουν το βαθμό σύνδεσης της ιστορικής πορείας του Ελληνισμού με τις εξελίξεις που έλαβαν χώρα σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο.
  • Να κατανοήσουν, ειδικότερα, την πολυπλοκότητα του σύγχρονου κόσμου, με τη συστηματικότερη μελέτη του 20ού αιώνα.
  • Να γνωρίσουν διαστάσεις του ιστορικού γίγνεσθαι που δεν παρουσιάστηκαν ή δεν μελετήθηκαν συστηματικά στο Δημοτικό ή στο Γυμνάσιο.
  • Να κατανοήσουν ότι η Ιστορία είναι ανακατασκευή του παρελθόντος, ότι βασίζεται σε πηγές και ότι συνιστά επιλεκτική διαδικασία.
  • Να συλλαμβάνουν το ιστορικό παρελθόν ως ολότητα, σε κάθε εξεταζόμενη περίοδο, ως συνάρθρωση των ποικίλων πεδίων της ανθρώπινης δραστηριότητας, και να κατανοούν την επίδραση και τον αλληλοκαθορισμό τους.
  • Να μελετήσουν τις σχέσεις μεταξύ των λαών και να εκτιμήσουν τη συνεισφορά αυτών (των λαών) στον παγκόσμιο πολιτισμό.
  • Να οικειωθούν το περιεχόμενο ιστορικών όρων και εννοιών, αναγκαίων για τη βαθύτερη και πληρέστερη ιστορική γνώση ή σχετικών με διαστάσεις της ιστορικής πραγματικότητας που δεν διδάχτηκαν στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση.
  • Να βελτιώσουν και να επεκτείνουν γνωστικές ικανότητες που αποκτήθηκαν στην εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση.
  • Να αναλύουν λογικά πληροφορίες και να τις αξιοποιούν για τη βαθύτερη κατανόηση του ιστορικού παρελθόντος.
  • Να συνδέουν και να συσχετίζουν με τρόπο τεκμηριωμένο γεγονότα, περιόδους, ιδέες διαφόρων εποχών και τόπων.
  • Να συνθέτουν και να παρουσιάζουν με τρόπο ολοκληρωμένο και διεξοδικό ιστορικά θέματα.
  • Να προσεγγίζουν κριτικά διάφορα είδη ιστορικών πηγών ανάλογα με το είδος τους και την εποχή στην οποία αναφέρονται.
  • Να εισαχθούν στη διαδικασία κατανόησης, ανάλυσης και αξιολόγησης των διαφορετικών οπτικών με τις οποίες προσεγγίζονται και ερμηνεύονται τα ιστορικά γεγονότα και φαινόμενα από τους ιστορικούς.
  • Να συνειδητοποιήσουν την ατομική και συλλογική ευθύνη του ανθρώπου για τη δημοκρατική λειτουργία της ανθρώπινης κοινωνίας και την πρόοδο του πολιτισμού.
  • Να αναπτύξουν θετική στάση για τη συμμετοχή τους στο ιστορικό γίγνεσθαι.

Πηγή : Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων

12650300259

Data sheet

Μαθήματα
Ιστορία

16 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: