ΦΥΣΙΚΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ 1-21-0102

12650300160
1,80 €
με ΦΠΑ
  • Εκδότης : Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων Διόφαντος
  • Τάξη : Β' Γυμνασίου
  • Συγγραφέας : Συλλογικό Έργο
Ποσότητα
Διαθέσιμο

  •  Σας Διαβεβαιώνουμε Ότι Διαφυλάσσουμε Πλήρως Τα Προσωπικά Σας Στοιχεία. Σας Διαβεβαιώνουμε Ότι Διαφυλάσσουμε Πλήρως Τα Προσωπικά Σας Στοιχεία.
  • Σε Περίπτωση Που Το Προϊόν Που Παραγγείλατε Έχει Έλλειψη, Θα Σας Ενημερώσουμε Άμεσα. Σε Περίπτωση Που Το Προϊόν Που Παραγγείλατε Έχει Έλλειψη, Θα Σας Ενημερώσουμε Άμεσα.
  • Για παραγγελίες σε δυσπρόσιτες περιοχές εκτός των μεγάλων πόλεων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Για παραγγελίες σε δυσπρόσιτες περιοχές εκτός των μεγάλων πόλεων παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.
  • Η ιστοσελίδα μας είναι κρυπτογραφημένη με πρωτόκολλο SSL για την μέγιστη ασφάλεια των συναλλαγών σας Η ιστοσελίδα μας είναι κρυπτογραφημένη με πρωτόκολλο SSL για την μέγιστη ασφάλεια των συναλλαγών σας
  • Αν επιθυμείτε συσκευασία δώρου, δηλώστε την λέξη "Αμπαλάζ" στα σχόλια παραγγελίας. Αν επιθυμείτε συσκευασία δώρου, δηλώστε την λέξη "Αμπαλάζ" στα σχόλια παραγγελίας.

Οι μαθητές επιδιώκεται:

  • Να αναγνωρίζουν την κίνηση ως ένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά της ύλης.
  • Να συνδέουν την κίνηση με τη σχε­τικότητα της περιγραφής της.
  • Να γνωρίζουν και να χειρίζονται έννοιες που χρησιμοποιούνται για να περιγραφεί η κίνηση υλικών σωμάτων.
  • Να συνδέουν τις μεταβολές της κίνησης με την έννοια της δύναμης.
  • Να συνδέουν τη δύναμη με την αλληλεπίδραση.
  • Να γνωρίζουν τις συνθήκες που οδηγούν στην μεταφορική κίνηση ή την ηρεμία των υλικών σωμάτων.
  • Να γνωρίζουν και να χειρίζονται τις έννοιες που χρησιμοποιούνται για την περιγραφή ρευστών (υγρών, αερίων) που βρίσκονται σε ισορροπία.
  • Να συνδέουν τις μεταβολές που συμβαίνουν στη φύση με τη μεταφορά ή το μετασχηματισμό της ενέργειας έτσι ώστε να αποκτήσουν τη δυνατότητα ενιαίας περιγραφής των φυσικών, χημικών και βιολογικών φαινομένων.
  • Να γνωρίζουν ότι η ενέργεια συναντάται σε διάφορες μορφές και ότι είναι ένα μέγεθος που διατηρείται.
  • Να συνδέουν τη διατήρηση της ενέργειας κατά τον μετασχηματισμό ή την μεταφορά της με την υποβάθμιση της έτσι ώστε να συνειδητοποιήσουν την ουσία του ενεργειακού ζητήματος.
  • Να αντιληφθούν ότι η ύλη οργανώνεται σε διάφορες κλίμακες (μικρόκοσμου μακρόκοσμου) και ότι η κατανόηση της μικροσκοπικής δομής οδηγεί στην ερμηνεία με ενιαίο τρόπο της μακροσκοπικής συμπεριφοράς της.
  • Να αντιληφθούν ότι η θερμότητα είναι μια μορφή ενέργειας και ότι μετασχηματίζεται σε άλλες μορφές (π.χ. κινητική). Να συνδέουν με παραδείγματα τους παραπάνω μετασχηματισμούς με τεχνολογικά προϊόντα (π.χ. ατμομηχανή, μηχανές εσωτερικής καύσης κλπ) καθώς και με περιβαλλοντικά ζητήματα π.χ. το φαινόμενο του θερμοκηπίου έτσι ώστε να μπορούν να αναγνωρίζουν ότι η κατανόηση της έννοιας της θερμότητας συνέβαλε σημαντικά στην εξέλιξη του ανθρώπινου πολιτισμού.
  • Να αναγνωρίζουν τα θερμικά φαινόμενα (θερμικές διαστολές, αλλαγές κατάστασης, μεταφορά θερμότητας) και να τα ερμηνεύουν με απλό τρόπο χρησιμοποιώντας ένα απλό σωματιδιακό μοντέλο για τη δομή της ύλης.
  • Να συνδέουν τη θερμότητα που προσφέρεται στα υλικά με τη μεταβολή της θερμοκρασίας τους.

Πηγή : Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων

12650300160

Data sheet

Μαθήματα
Φυσικά

16 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: